Este bine ca la inceputul fiecarui an sa ne ocupam de organizarea biroului si a spatiului nostru de lucru, drept urmare indicat ar fi sa facem acest lucru cat mai eficient, folosind corespunzator toata gama de produse necesare arhivarii documentelor anului precedent, documente pe care nu este nevoie sa le accesam in mod frecvent.

Cum se face arhivarea?

Arhivarea propriu zisa se face utilizand alonje arhivarecutii arhivare si containere arhivare. Rezultatul nu consta doar in eliberarea spatiului de lucru, ci ne ofera posibilitatea de reutilizare a produselor pentru arhivare temporara (bibliorafturi, dosare plastic, dosare carton, dosare suspendabile) sau a produselor de prezentare (caiete mecanice, folii protectie documente, mape de prezentare, mape documente). Reutilizarea produselor pentru arhivare temporara, ne asigura economisirea unei parti importante a bugetului alocat acestui tip de produse noi.

Arhivati eficient, utilizand produse consacrate de stocare a documentelor, de la cei mai renumiti producatori din domeniu:

DONAU

ELBA

ESSELTE

LEITZ