Termeni și condiții de utilizare

Următoarele reguli stabilesc politica de confidențialitate promovată de magazinul online www.office-discount.ro. Această politică explică în ce mod utilizăm noi orice tip de informație personală pe care ne-o puteți oferi pe parcursul utilizării site-ului sau plasării unei comenzi.

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal

S.C. CREATIVE SELECT IDEA S.R.L. este înregistrată ca operator de date cu caracter personal la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub numărul 27163.

 

Informații personale

Informații personale înseamnă orice tip de informație care vă identifică pe dumneavoastră în nume personal (de exemplu numele dumneavoastră, adresa sau e-mailul). Informațiile oferite în momentul când va înregistrați sunt folosite pentru a vă permite sa aveți acces la anumite părți ale site-ului www.office-discount.ro cum ar fi reutilizarea adreselor deja salvate, posibilitatea de a vedea istoricul comenzilor anterioare, posibilitatea de a primi cupoane promoționale în funcție de comenzile deja efectuate etc.

În eventualitatea în care vindem sau dispunem într-un alt mod de o fracțiune sau de întregul nostru business către o alta parte, ne rezervam dreptul de a transfera informația dumneavoastră ca parte a oricăror active vândute sau disponibilizate.

Colectam informațiile de la clienți pentru a putea onora comenzile și pentru a servi cât mai bine clienții noștri cu informații complete referitoare la starea comenzilor sau a livrării. Informațiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare, numerele de telefon, adresa de e-mail. Informațiile referitoare la cărțile de credit nu vor fi colectate sau salvate de către site-ul nostru. De asemenea vom avea nevoie de informațiile referitoare la cont (adresa e-mail și parola), pentru ca dumneavoastră sa va puteți accesa ulterior contul creat.

Când vă revizuiți informația personală, noi vă oferim spre utilizare un server cu grad înalt de siguranța. Software-ul acestui server criptează informația pe care o introduceți dumneavoastră, înainte de a ne fi transmisă nouă. În plus, avem proceduri de securitate care acoperă stocarea și divulgarea informațiilor dumneavoastră, pentru a preveni accesul neautorizat și pentru a acționa în concordanță cu legislația din Romania referitoare la protejarea datelor. Acest lucru înseamnă că, uneori, este posibil să vă cerem sa faceți dovada identității dumneavoastră înainte de a va dezvălui anumite informații personale.

Vom încerca să vă informăm dacă apar schimbări în politica noastră de confidențialitate care pot afecta modul în care utilizăm informația furnizată de dumneavoastră. Cu toate acestea, noi îi încurajăm pe utilizatori să fie responsabili în ceea ce privește confidențialitatea datelor personale și sa verifice din când în când regulile stipulate de această politica, pentru a-și reactualiza preferințele.

 

Plata și livrarea

Toate prețurile includ TVA.

Orice comandă plasată prin intermediul site-ului www.office-discount.ro are valoare contractuală.

Livrarea articolelor se face prin firmă de curierat rapid. 
Cheltuielile cu transportul le suportă clientul și vor fi specificate atât în procesul de plasare al comenzii, cât și după finalizarea acesteia. Livrarea se va realiza în intervalul 24-48 de ore de la confirmarea telefonica a comenzii exceptând zilele de duminica, precum și sărbătorile legale. În cazuri excepționale, dacă articolul comandat nu se afla pe stoc în momentul comenzii, veți fi anunțat de operatorii noștri în cât timp acesta va putea ajunge la dumneavoastră.

Comenzile respective pot fi păstrate termen de o luna, la solicitarea clientului și se livrează în momentul în care reintră în stoc. Dacă în termen de o lună nu se pot onora, aceste comenzi vor fi considerate anulate, fără o alta notificare. Dacă clientul nu precizează ca aceste comenzi sa fie păstrate, acestea vor fi considerate nule.

Factura fiscală va fi trimisă în format tipărit împreună cu articolele comandate. Clientul poate solicita oricând la un moment ulterior factura în format tipărit, semnată și stampilată, dacă activitatea prestată impune acest lucru (persoana juridică) sau pur și simplu se dorește păstrarea facturii în format tipărit.

 

Responsabilități privind articolele

Companiile, articolele sau serviciile menționate în articolele publicate sunt mărci înregistrate ale companiilor respective. Utilizarea oricărui nume de marcă înregistrată este realizată doar în scopul analizei și nu constituie reclamă pentru compania respectivă.

www.office-discount.ro garantează înlocuirea și/sau acceptarea returului articolelor ce vor fi considerate neconforme cu descrierea de pe site sau cu așteptările clientului în termen de 30 de zile de la livrarea acestora. www.office-discount.ro nu este responsabil pentru nelivrarea la timp a articolelor, dacă acest lucru ține de firma de curierat prin care au fost trimise. Orice reclamație va fi adusa la cunoștința www.office-discount.ro în maximum 24 de ore de la recepționarea articolelor, urmând ca aceasta să fie transmisă furnizorului articolelor respective, spre soluționare.

www.office-discount.ro nu oferă alte garanții pentru articolele comercializate pe site decât cele prevazute de producători. Stocurile de articole afișate pe site pot să difere în anumite situații de stocurile reale, de aceea confirmarea articolelor și/sau a comenzilor va fi facută telefonic.

Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, articolele pot să difere de acestea în ceea ce privește nuanța de culoare, aspectul etc, însă în astfel de situații clientul va fi înștiințat înainte de a i se trimite comanda și nu se va trimite decât cu acceptul acestuia. 
Caracteristicile și disponibilitatea articolelor prezentate pe acest site se pot schimba fără o notificare prealabilă. Valoarea maxima a obligațiilor www.office-discount.ro fața de orice client în cazul nelivrării sau al livrării necorespunzătoare a articolelor cumpărate este valoarea sumelor încasate de firma noastră de la respectivul client. În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la articole au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse greșit în baza de date, www.office-discount.ro își rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului articol și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută. Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate.

 

Returul articolelor

În cazul în care articolul comandat nu corespunde prezentării de pe site sau prezintă defecte de fabricație, puteți solicita înlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui în termen de 30 de zile din momentul în care l-ați primit.

Potrivit articolului 4, litera b din Ordonanța Guvernului nr. 130 din 30 august 2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, consumatorul are dreptul să notifice în scris compania S.C. CREATIVE SELECT IDEA S.R.L. ca renunța la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea articolului.

Articolul poate fi returnat numai dacă este în aceleași condiții în care a fost primit, nu este deteriorat și nu prezintă semne de uzura.

S.C. CREATIVE SELECT IDEA S.R.L. va înapoia prin transfer bancar contravaloarea mărfii returnate în maxim 30 de zile de la data returnării articolelor.

 

Garanția articolelor

Garanție comercială

Garanția comercială este conform certificatului de garanție emis de către producător, în funcție de categoria de articol și reprezintă perioada în care consumatorul beneficiază de reparații gratuite din partea vânzătorului/producătorului.

 

Garanția de conformitate

Toate articolele beneficiază, prin lege, de garanția de conformitate care reprezintă perioada legala de 2 ani în care consumatorului i se aduce articolul la conformitate în mod gratuit. Conformitatea se referă la caracteristicile articolului oferite consumatorului prin publicitatea aferentă făcută de vânzător/producător.

În cadrul termenului de garanție de conformitate producătorul repară, înlocuiește sau restituie contravaloarea articolului, conform LG449/2003, Art.11, Alineat 2. Perioada de timp stabilită de remediere a reparației nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a articolului.

Conform OG21/1992 vânzătorul este obligat să-i furnizeze consumatorului: certificat de garanție (doar pentru articolele de folosință îndelungată), manual de instrucțiuni/utilizare.

 

Dispoziții finale

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsita nula sau nevalida, indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu cumpărarea și lansarea comenzii, clientul accepta fără obiecțiuni condițiile și termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat.


SUNT DE ACORD

Acest site utilizeaza "cookie"-uri pentru imbunatatirea serviciilor pe care le oferim. Continuarea navigarii reprezinta acordul dumneavoastra pentru utilizarea "cookie"-urilor.