Niciun produs
Prețurile includ TVA
APLI SAS, producator de etichete adezive si articole de papetarie AGIPA, este unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata. Cu o experienta de peste 60 de ani, obiectivul principal SAS APLI este satisfacerea utilizatorilor pentru nevoile lor in la birou, calculatoar, scoala, acasa si industrie.
APLI SAS, filiala a APLI PAPER este unul dintre principalii distribuitori la nivel european si exporta produsele sale in peste 60 de tari.
Inovatie, calitate si servicii sunt cele trei axe de lucru de zi cu zi a echipelor noastre AGIPA.
ALCO - o afacere de familie traditionala germana
Incepand cu anul 1906 producem si comercializam obiecte mici de metal si produse de birou, afacerea este inca gestionata de catre proprietarii nostri aflati la a patra generatie acum.
Pe parcursul ultimelor decenii, ne-am extins portofoliul nostru de produse originale, prin aprofundarea gamei noastre de produse primare si dezvoltarea de noi sortimente.
ALCO este bine cunoscuta datorita produselor de birotica si papetarie, a echipamentelor de birou, a echipamentelor de iluminat de birou. Pana acum putem oferi mai mult de 1.500 de produse ALCO diferite.
Multe companii notabile din Germania si din strainatate sunt clienti satisfacuti, de ani de zile. Dorim sa ne asiguram ca acest lucru ramane la fel si tindem sa depasim in mod continuu standardele de inalta calitate ale timpului nostru.
De 78 de ani AURORA, cu sediul in Beerse, este specializata in productia si distributia de produse de birotica si papetarie care sunt impartite in doua categorii principale: AURORA si Adoc.
AURORA a inceput ca o mica afacere de familie si este in prezent un important producator de birotica si papetarie international.
AURORA este pe deplin axat pe calitate si pe mediu, fabricam produse AURORA numai din material de calitate de inalta calitate.
AURORA este certificata atat FSC cat si PEFC.
AXION este o marca Colgate. Produsele din gama AXION pasta sunt dedicate spalarii vaselor, contin ingrediente active care indeparteaza eficient chiar si cele mai dificile tipuri de murdarie. Grasimea intarita de pe vase, oale sau chiar gratare este de domeniul trecutului. Eficient chiar si in apa rece!
Produsele BIC® ofera solutii simple in activitatile zilnice. In conceperea primului sau produs, pixul cu bila BIC® Cristal®, BIC s-a orientat direct catre ce este esential: crearea unui produs simplu, fiabil, care sa usureze munca tuturor si care sa poata fi folosit de toata lumea. Viziunea aceasta este baza de la care pleaca fiecare actiune pe care o face BIC.
De-a lungul timpului, BIC a evoluat odata cu nevoile consumatorilor. De fiecare data cand BIC a identificat o nevoie specifica, a raspuns cu ingeniozitate tehnica si a optimizat performanta, prin cercetare permanenta si dezvoltare.
Asigurarea unui nivel constant al calitatii, de la inceput pana la sfarsit, este cea mai buna cale de a castiga loialitatea clientilor. Fiecare pix BIC® Cristal® poate trasa o linie lunga de 2 km, ce are calitatea de la sfarsit identica cu cea de la inceput.
Scrie in diferite culori, evidentiaza, deseneaza, coloreaza, corecteaza, lipeste... cu produse BIC®; oricine in lume gaseste cu siguranta ceea ce are nevoie, la un pret accesibil, de calitate si de incredere. In plus, produsele BIC sunt disponibile consumatorilor din intreaga lume, cu 3.2 milioane puncte de vanzare, de la piete pana la hypermarketuri.
BONG este unul dintre principalii furnizori de ambalaje de specialitate si plicuri in Europa si ofera solutii pentru distributia si ambalarea de documente, materiale publicitare si bunuri usoare. Zonele importante de crestere in cadrul Grupului sunt ambalajele, in cadrul comertului cu amanuntul si comertul a electronic si piata de plicuri din Europa de Est. Grupul are vanzari anuale de aproximativ 2,1 miliarde SEK si aproximativ 1500 de angajati in 15 tari.
BONG are pozitii puternice pe piata in majoritatea pietelor importante din Europa, iar Grupul vede posibilitati interesante de dezvoltare continua. BONG este o societate pe actiuni si actiunile sale sunt listate la Nasdaq Stockholm (Small Cap).
BORSEC este, din nou, cel mai puternic brand autohton, potrivit Topului 100 al celor mai puternice branduri romaneşti, lansat de Biz impreuna cu compania de cercetare Unlock Market Research. BORSEC este campioana brandurilor romanesti ocupand prima pozitie in top, o marca iubita, aproape de consumatori.
BrandRo, topul “100 cele mai puternice branduri romanesti”, aflat la cea de a opta editie, masoara “puterea” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori, fara a lua in calcul indici financiari si comerciali.
Studiul are la baza 1.000 de interviuri online si este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, impartire pe sex si varsta a populatiei intre 18 si 55 de ani.
Apa minerala naturala BORSEC este, inainte de toate, o sarbatoare in sine. O sarbatoare a tineretii perpetue, a sanatatii, vitalitatii si energiei nestavilite. A tineretii, pentru ca te ajuta, datorita efervescentei sale persistente si amuzante, sa te mentii tanar si vesel. A sanatatii, pentru ca sunt deja renumite proprietatile terapeutice ale izvoarelor BORSEC. A vitalitatii si energiei pentru ca, s-a dovedit, numai apa minerala poate sa te incarce de energie benefica, generand un dinamism debordant.
0 produse
In 1968, Henkel a lansat primul sau odorizant de toaleta in Germania, promitand curatenie igienica si prospetime cu fiecare spalare. De atunci, BREF a continuat sa inoveze pentru a aduce consumatorilor solutii inteligente pentru a-si pastra toaleta curata si proaspata mai usor. BREF este acum brandul nr. 1 Toilet Care din Europa si a vandut deja peste 1 miliard de produse Power Active in intreaga lume. In 2016, dupa mult succes international, BREF si-a cumparat expertiza in produse de toaleta pe piata ANZ!
BROTHER este un producator si furnizor de echipamente electronice la nivel global.
Fondat acum 100 de ani in Nagoya, Japonia, BROTHER are o istorie bogata in Europa care dateaza de acum 50 de ani.
Grupul BROTHER furnizeaza produse si servicii pentru clientii din toata lumea, avand 17 unitati de productie (inclusiv patru fabrici apartinand BROTHER Industries, Ltd.) si 52 unitati de vanzare in 44 de tari si regiuni din intreaga lume (conform datelor din aprilie 2013).
BROTHER a activat in Irlanda incepand cu anul 1958 si este membru al Grupului Global BROTHER. In prezent, BROTHER Irlanda conduce unitati de vanzari / marketing, depozitare si servicii post-vanzare de la sediul sau situat in Boeing Road, Airways Industrial Estate, Santry, Dublin 17, de unde gestioneaza toate produsele BROTHER, cu excepţia masinilor unelte.
Astazi, linia de produse include nu numai masini de cusut de uz casnic si industrial, ci si maşini unelte si echipamente de informare si comunicare de la Printing & Solutions Business BROTHER- imprimante, aparate all in one, faxuri, imprimante de etichetare si scanere, alaturi de consumabile si accesorii originale marca BROTHER.
Viziunea europeana a secolului 21 obliga compania BROTHER sa depuna eforturi pentru a deveni o organizatie unitara de talie mondiala in domeniul vanzarilor si marketingului, sa lanseze cu mandrie produse unice pe piata si sa fie „Alaturi de dumneavoastra” in activitatile desfasurate zilnic.
Kyosei
Filosofia corporatista a CANON este kyosei. Ea ne da puterea de a vedea pe toti oamenii, indiferent de cultura, obiceiuri, limba sau rasa, traind armonios si lucrand impreuna fericiti in viitor. Din pacate, factorii actuali legati de economii, resurse si mediu fac dificila realizarea acestui lucru.
CANON se straduieste sa elimine acesti factori prin activitati corporative inradacinate in kyosei. Intr-adevar, companiile globale trebuie sa promoveze relatii bune cu clientii si comunitatile, precum si cu guvernele, regiunile si mediul, ca parte a indeplinirii responsabilitatilor sociale.
Din acest motiv, obiectivul CANON este acela de a contribui la prosperitatea globala si la bunastarea omenirii, deoarece vom continua eforturile noastre de a aduce lumea mai aproape de a obtine kyosei.
CENTROPEN este producator de instrumente de scris si ustensile pentru desen de inalta calitate pentru o gama larga de utilizari de peste 70 de ani.
Accentul se pune in principal pe dezvoltarea de noi produse si de a satisface cerintele tot mai stricte ale clientilor nostri. Rezultatul proceselor tehnologice complexe este o noua abordare de marca pentru utilizarea instrumentelor de scris si a celor de desen. O metoda sonora de scriere - aceste cuvinte sunt forta motrice din spatele eforturilor inovatorilor si designerilor companiei.
Popularitatea tot mai mare a produselor CENTROPEN atesta succesul nostru in indeplinirea misiunii companiei atat in Republica Ceha cat si in strainatate.
CIF a fost intotdeauna o solutie de top atunci cand a fost vorba de slujbe dificile de curatare din jurul casei. CIF considera ca cu cat va facem mai usoare sarcinile de acasa, cu atat veti avea mai mult timp cu cei apropiati. De aceea, CIF a fost in Marea Britanie si Irlanda prima alegere in solutiii dde curatare de zeci de ani.
Sosirea lui CIF in Franta, in 1969, a anuntat sfarsitul detergentilor praf de spalare. CIF literalmente a devenit un nume de uz casnic dupa celebrele anunturi "Skater", care au evidentiat modul in care pulberile se pot zgaria ca patinele pe gheata. Realizand debutul in Marea Britanie si Irlanda in 1974 (cunoscută apoi sub numele de Jif), formularea sa fara zgarieturi a revolutionat gospodaria casnica - casele britanice au luat cu adevarat o lumina stralucitoare.
In 2001, Jif si-a schimbat numele in CIF si a lansat CIF Oxy-Gel - primul spray cu gel multi-scop, cu un inalbitor pe baza de oxigen activ, pentru a ajuta la curatarea mai eficienta a murdariei.
In 2005, CIF a revolutionat curatarea cremelor cu lansarea cremei CIF Power, ceea ce a dus la curatarea CIF Cream dur intr-un format de spray. CIF Power Cream este disponibil in doua sprayuri special formulate - unul pentru bucatarie, celalt cu putere anti-calcar activa pentru baie. In 2008, a fost lansat CIF Actifizz, primul produs de curatat multifunctional care utilizeaza tehnologia efervescenta - o solutie puternica noua pentru curatare care functioneaza chiar in fata ochilor dumneavoastra. Disponibil in doua parfumuri fantastice, Ocean & Lemon, CIF Multi-purpose Actifizz ofera curatenie rapida si convenabila.
In 2012, CIF nu numai ca a reinnoit inima brandului cu o noua forma ergonomica de sticla pentru CIF Cream, am lansat, de asemenea, CIF PowerPro Naturals. O gama de doua sprayuri (Bucatarie / Multifunctionala si Baie), care asigura o curatare puternica cu formulari derivate in mod natural.
In octombrie 2012, CIF a lansat noua sa gama CIF EasyLift, care a vazut o extindere a portofoliului sau de curatenie cu doua noi adaugiri - CIF EasyLift Window si CIF EasyLift Wipes.
Forma noua si imbunatatita a lui CIF EasyLift este conceputa pentru a oferi rezultate puternice de curatare, cu noua sa tehnologie "Lift-Action" avansata, care reduce taierea, murdarirea rapida si detasarea murdariei, astfel incat sa fie nevoie de mai putina stergere. Gama include CIF EasyLift Baie, CIF EasyLift Bucatarie, CIF EasyLift Actifizz Multipurpose (Lamaie si Ocean), CIF EasyLift Window si CIF EasyLift Wipes.
Pentru prima data, in 2014, Unilever a adus beneficii ale gamei CIF principale la CIF Wipes, care a fost relansat ca CIF EasyLift Wipes si sprijinit cu gama EasyLift Spray. Acestea sunt antibacteriene si au o textura unica de tip fagure si o formula imbunatatita - facand-o chiar usor pentru consumatori sa inlature murdaria de pe suprafetele lor si sa aiba liniste ca sunt fara bacterii.
CIF - intotdeauna un frumos final
Produsele CNX sunt produse de calitate ce va vor ajuta in activitatea de zi cu zi de la birou.
COCA COLA este cea mai populara si cea mai comerciala bautura racoritoare din istorie, precum si una dintre cele mai recunoscute marci din lume.
Creat in 1886 in Atlanta, Georgia, de Dr. John S. Pemberton, COCA COLA a fost prima dată oferita ca o bautura de fantana la farmacia lui Jacob prin amestecarea Coca Colasyrup cu apă carbogazoasă.
COCA COLA a fost brevetata in 1887, inregistrata ca marca comerciala in 1893, iar pana in 1895 a fost vanduta in fiecare stat si teritoriu din Statele Unite.
In 1899, compania COCA COLA a inceput operatiunile de imbuteliere cu franciza in Statele Unite, iar in 1906 operatiunile de imbuteliere pentru COCA COLA au inceput sa se extinda la nivel international.
0 produse
DATA FLASH este o marca comerciala a ITW Kleinmann GmbH si comercializeaza produse de curatat aparatura IT.
In prezent, Kleinmann GmbH are aproximativ 80 de angajati in doua centre de productie. Productia companiei in prezent este complet flexibila pentru volume mici de productie, producand cu masini manuale de umplere, precum si pentru cantitati foarte mari pentru care fabricarea se face complet automat. Exista, de asemenea, un depozit de 2500m² ce permite stocarea a 2500 paleți si un departament chimic propriu care efectueaza controlul calitatii si se ocupa cu dezvoltarea noilor produse. Kleinmann GmbH este certificata ISO 9001, ISO 14001 si ISO 13485.
Incepand cu anul 2006, Kleinmann GmbH este o companie a grupului American ITW (Illinois Tool Works Inc.). Cu acest pas, Kleinmann GmbH face parte din punct de vedere financiar la nivel mondial Grupul ITW, cu peste 700 de companii din 45 de tari si cu o cifra de afaceri anuala de 14.2 miliarde de dolari.
Produsele DL sunt produse de calitate ce va vor ajuta in activitatea de zi cu zi de la birou.
DOMESTOS are puterea de durata de a eradica toti germenii cunoscuti.
Gama DOMESTOS ofera oamenilor liniste de spirit atunci cand se ocupa de germeni si sfaturi responsabile pentru stabilirea unor regimuri sensibile de igiena acasa. De la incorporarea sa originala, ca inalbitor lichid, marca a fost extinsa si dezvoltata pentru a oferi o varietate de produse si parfumuri proaspete.
DOMESTOS a provenit din vestibul de gradina din Newcastle, William Handley, un mecanic dentar de 25 de ani a cumparat hipocloritul de sodiu de la ICI Billingham si a vandut solutia din 1929 ca un sterilizator, curatator de scurgere si chiar un tratament pentru picioarele dureroase! Produsul a fost vandut din usa in usa in vase mari de sticla care au fost reumplute de vanzatori cu carucioare speciale pentru biciclete si mana. Inalbitorul a fost vandut ca un "curatitor universal", dar avea si alte utilizari, cum ar fi "indulcirea" scurgerilor. La izbucnirea celui de-al doilea razboi mondial, stocurile au crescut, deoarece produsul a fost folosit ca tratament pentru arsuri.
In 1952, DOMESTOS a fost vandut prin intermediul magazinelor de vanzare cu amanuntul si distribuit la nivel national unde sloganul "ucide toti germenii cunoscuti" a fost initial inventat. In acest timp, DOMESTOS a devenit implicat proactiv in educatia pentru sanatate. A desfasurat o campanie de incurajare a vaccinarii impotriva poliomielitei, obtinand aprobarea oficiala de la Institutul de Sanatate Publica si Igiena.
DOMESTOS a fost achizitionat de Unilever in 1961. In 1969 a fost infiintat serviciul de consultanta in igiena DOMESTOS - primul serviciu de asistenta pentru clienti.
Noul mileniu a adus lansarea solutiei de inalbire a Oxigenului de la DOMESTOS si cea mai groasa substanta de inalbire din 2003, iar in 2004 DOMESTOS a prezentat un efect de inalbire alba Pink Power indrazneț, pentru a oferi clientilor o posibilitate mai mare de alegere. In 2005, este lansat DOMESTOS Aqua Blast.
Din 2005, Domestos a lansat patru produse noi in Marea Britanie. Primul dintre aceste inovatii, in 2005, a fost DOMESTOS Sink & Pipe Unblocker urmat in 2008 de DOMESTOS Grotbuster si DOMESTOS Zero Limescale.
In 2011, DOMESTOS a introdus o noua gama de produse de curatare a toaletelor, pentru a oferi consumatorului un sistem de curatare totala a toaletelor. Gama cuprinde Gel de Toaleta Total Blast, Blocuri Germ Blaster Rim - singurele blocuri pentru germenii de ghilimele in timp ce se infrumuseteaza si o varianta suplimentara Zero Limescale. Blast, Kill, Protect.
Mai recent, DOMESTOS a introdus DOMESTOS Extended Germ-Kill Bleach, o noua lansare a gamei sale de inalbitori grosi, cu o formula noua, astfel incat sa mentina uciderea germenilor chiar si dupa spalare. Nimic nu protejează atat de mult *. DOMESTOS, ucide toti germenii cunoscuti.
* Formula imbunatatita iti da viata lunga in toaleta.
In ianuarie 2013, DOMESTOS si-a extins gama de toalete totale prin introducerea unor noi servețele de toaleta DOMESTOS. Cu aceasta nouă lansare, DOMESTOS a devenit singurul brand capabil sa ofere clientilor o gama completa de expertiza in curatarea toaletelor. Servetele de toaleta DOMESTOS sunt cel mai simplu si mai convenabil mod de a mentine toaletele curatate in timp ce se lupta cu germenii.
In 2012, DOMESTOS, ca marca de incredere in salubritate la domiciliu, a colaborat cu UNICEF pentru a imbunatati accesul la toalete in comunitatile care au cel mai mult nevoie de acesta. Ca parte a acestui parteneriat, consumatorilor li sa oferit posibilitatea de a contribui prin achizitionarea de sticle marcate special de DOMESTOS in Marea Britanie si Irlanda. In 2016, DOMESTOS UK a donat Unicef peste 500 000 de lire sterline prin vanzarea pachetelor speciale DOMESTOS.
Marca DONAU parte a BIELLA GROUP contine o gama foarte diversificata de produse pentru birou.
Postări recente
Vrei sa oferi felicitari speciale? Vrei sa personalizezi usor obiecte...
Salveaza timp cu agenda de birou
Putem retine usor toate lucrurile discutate la o intalnire?
Cum sa arhivam si sa stocam eficient toate documentele companiei?
Cum scadem costul de imprimare atat la birou cat si acasa?
Pentru a îmbunătăți experiența dumneavoastră de utilizare a acestui site, CREATIVE SELECT IDEA SRL folosește fișiere de tip cookie. Citiți pagina "Politica de Cookie" pentru mai multe detalii.